Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

MAKKELIJK VEEL GELD VERDIENEN

  • Hans

    Er is een nieuw progamma waarmee je veel geld gaat verdienen als je meedoet, je hoeft er niet zoveel uur voor te internetten of dat soort dingen.

    dit is veel makkelijker en je verdiend veel meer. Als je de brief met info wilt ontvangen hoe je zo snel geld kan verdienen mail dan naar verdiengeld121@hotmail.com dan krijg je de brief met informatie toegestuurd.

    of kijk op de website www.verdiengeld.bigstep.com via die website kan je de brief ook aanvragen.

    ps. de website is geheel nederlands en dit progamma werkt in Nederland maar ook in Belgie.

  • maaike

    graag wil ik de naam weten van het tv programma waar je het over hebt zodat ik

    precies weet waar je het over hebt . mail je dat dan. alvast bedankt

  • aba

    dag ik wil graag mee doen aan deze onderwerp.

  • seriekl

    deze onderwerp ja is het niet die onderwerp of de onderwerp? tja nu weet ik het ook niet meer

  • Johanna

    Als jij wilt dat ik makkelijk veel geld verdien, waarom maak je dan niet gewoon fl.1000.000.000 over op mijn giro??

    Ik kan het erg goed gebruiken, dus als je wat over hebt…

  • Mirjanne

    het onderwerp, dat onderwerp, dit onderwerp

  • .

    Lijkt me ook wel wat ja,…Zeg je bent toch niet die irritante Hans van de alternatieve site???

    Want dan doe ik niet mee.