Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dagelijks lachen over het laatste nieuws

  • willem

    http://kortdoordebocht.free.fr

    Altijd wel droog :)

  • yasmin gulmez

    meneer kunt u mij heplen ik zit diep in de problemen. ik weet niet wat ik moet gaan doen hepl me alstublieft

    ik weet niet hoe ik me eigen moet gaan gedragen omdat mensen van mij macht misbruik van mijn maken ik heb hele erg inspanning en gaat steed achteruit mensen dreigen mij en dwingwn van alles ik moet er altijd voor vechten om iets te gaan bereiken

    ik zit in het examen jaar helpende verzorging en het gaat steeds en steeds slechter mijn hard klpot snel en voel me niet lekkker in mijn vel wat moet ik doen

  • dirkjan

    Beste yasmin,

    het klinkt alsof je last hebt van stressverschijnselen. Je geeft aan dat je omgeving druk uitoefent op je waar je je niet lekker bij voelt. Ga eens langs bij een huisarts en leg die je situatie voor. Het lijkt mij een goed idee dat je met iemand in gespek gaat over je situatie en een idee krijgt in hoe je er mee om kan gaan. Dit kan allemaal anoniem, desnoods ga je naar een huisarts die niet bekend is bij de mensen uit je omgeving. Veel succes!