Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

over stress

  • hennie nagtegaal

    waar kan ik hulp gaan zoeken want ik heb zo veel mee gemaakt mijn kind is overleder dat doet zo veel pijn en nu heb ik heel veel stress en ik wil vraagen als iemand mijn kan helpen waar ik het beste heen kan gaan ik heb zo veel geweest zo als de rigga maar we gaaan alleen maar praten pver anderen dingen wat niet hoort maar ik wil gewoon echt hulp hebben om mijn verdiet te kunnen dellen met anderen dankje wel hennie dat is niet alleen dat maar ik ben ook verkracht door mijn vader en geslagen door mijn exman het doet zo pijn dat ik het niet meer aan kan dat was het doeiiiiiiii hennie

  • Hans

    Hallo Hennie.

    Ik heb je brief gelezen en je vraagt om raad, de beste raad die ik je kan geven is om een betrouwbare therapeut te vinden, die ook goed kan masseren en waar om? Meestal als je in de problemen komt, gaat dat ten koste van je hele body, het leren ontspannen, het weg werken van blokkades op gelopen door de jaren heen. als het goed is heeft hij geleerd om te luisteren met wat je verteld, en als waarheid aan te nemen, en met wat je verteld aan het werk te gaan met jou, terug naar die momenten dat je je nog goed voelde, en kijken wat er scheef is gegaan, iets wat je toen bent vergeten en wat je nu plaagt, en begrijpt hoe het is ontstaan, en als je dat weet, het leren loslaten.

    Al die dingen Hennie die hebt mee gemaakt komen aan bod,een voor een wordt er door je problemen heen gewerkt in je eigen tempo, ik weet dat het werkt, en wil je meer hier over weten, mag je mij rechtstreek mailen mijn adres is

    hans@jongsma-10.tmfweb.nl

    Ik wens je het beste en sterkte toe H@ns.

  • hennie_nagtegaal

    'voor hans

    ik wil je bedanken voor de tip

    wat je aan mijn heeft geven ik hoop dat ik snel wat

    rustig wordt en een gewoonen leven op paken

    bedank en de groetjes van hennie

  • Hans

    Hallo Hennie.

    Ik las net je brief over je stress en dat je het zou proberen en is het al gelukt om rustiger te worden? Laat me het even weten als je het vertellen wil.

    Groeten en sterkte H@ns.