Hallo Audrey.
Ik lees hier over hoofdpijn het volgende, met bloedaandrang naar het hoofd.
Aconitum D 4, 50 gram
Vooral voor rechts Belledonna D4, 50 gram
Spigela links D3,50 gram
Ten gevolge van vaatkramp Veratum D3,50 gram
Reumatischse Hoofdpijn
Colchium D3,50 gram
Tengevolge van bloedarmoede
Pulsatila D3. 50 gram
Zeneuwhoofdpijn
Gelsemium D3.50 gram.
Gebruik;Voor allemaal hetzelfde:
1-2 maal per uur 10 druppels
Ik weet niet wat voor soort hoofdpijn het is, je zegt dat je vegitariër bent en dat zou mischien een mogelijkheid kunnen zijn, b.v. energie te kort of te weinig weerstand. Door dat je volgens jou voldoende water drinkt kan het wezen, dat je lichaam niet voldoende energie kan opbouwen of opnemen , wat in de avond uren als je mischien meer gegeten hebt het probleem uitblijft of minder wordt.
Wat je ook kunt doen is? kijk naar binnen of voel van binnen wat die hoofdpijn bij je doet, verzet je je er tegen of zeg je bij je zelf, ik heb hoofdpijn wat heb ik met mijn lichaam gedaan om die hoofdpijn te krijgen, je zegt van sporten, dus je lichaam laat weten dat het protesteerd tegen die sport en in dat uur dat je sport, en vaak als er problemen ontstaan, en die herhalen zich steeds weer wordt dat een aandachts punt om naar te kijken, en bij jezelf nagaan waardoor zoiets veroorzaakt wordt. Als je weerstand bied tegen die hoofdpijn zal dat energie van je vragen, en die energie heb je juist zo nodig, mischien mag ik je een goede raad geven, als die hoofdpijn zich voor doet erken dan dat je hoofdpijn hebt verzet je er niet tegen neem de nodige rust, het is eigelijk zo als je verdriet hebt ga je huilen als uitlaat klep als een kind huilt zal je proberen het te troosten, als je hoofdpijn hebt ga je het negeren en wordt boos of je raakt in paniek.Zou het dan ook niet logies zijn dat je je hoofdpijn zou vertroetelen, verzorgen, lief zijn voor je zelf, ook voor die hoofdpijn, je merkt zelf dat het steeds weer terug komt, en je luisterd niet naar dat signaal, het is je eigen en enigste lichaam dat je hebt. Luister naar je zelf, het zal direkt nog niet over zijn of gaan, maar blijf voelen, luisteren, ik hoop dat je hier wat aan heb,t dat je een gezond leven mag krijgen en houden en verder het beste Gr. Hans.